Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Informace Krajské hospodářské komory-podpora a kompenzační opatření - OSVČ
Informace Krajské hospodářské komory - komepenzační opatření a podpora firem
Mimořádné opatření MZ ČR - výjimky v používání roušek
Mimořádné opatření MZ - změna v zákazu provozování maloobchodního prodeje a služeb
Důležité telefonické kontakty pro pomoc a podporu v období pandemie koronaviru
Nabídka pomoci časopisu dTest při potížích v krizovém období
Informace Ministerstva životního prostředí ČR o nakládání s odpadem v době pandemie
Pokyny k nakládání s odpadem v době šíření nákazy skoronavirem
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Oznámení MUDr. Valsové na 27.4.2020
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
28
Informace Krajské hospodářské komory-podpora a kompenzační opatření - OSVČ
Informace Krajské hospodářské komory - komepenzační opatření a podpora firem
Mimořádné opatření MZ ČR - výjimky v používání roušek
Mimořádné opatření MZ - změna v zákazu provozování maloobchodního prodeje a služeb
Důležité telefonické kontakty pro pomoc a podporu v období pandemie koronaviru
Nabídka pomoci časopisu dTest při potížích v krizovém období
Informace Ministerstva životního prostředí ČR o nakládání s odpadem v době pandemie
Pokyny k nakládání s odpadem v době šíření nákazy skoronavirem
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
29
Informace Krajské hospodářské komory-podpora a kompenzační opatření - OSVČ
Informace Krajské hospodářské komory - komepenzační opatření a podpora firem
Mimořádné opatření MZ ČR - výjimky v používání roušek
Mimořádné opatření MZ - změna v zákazu provozování maloobchodního prodeje a služeb
Důležité telefonické kontakty pro pomoc a podporu v období pandemie koronaviru
Nabídka pomoci časopisu dTest při potížích v krizovém období
Informace Ministerstva životního prostředí ČR o nakládání s odpadem v době pandemie
Pokyny k nakládání s odpadem v době šíření nákazy skoronavirem
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
30
Informace Krajské hospodářské komory-podpora a kompenzační opatření - OSVČ
Informace Krajské hospodářské komory - komepenzační opatření a podpora firem
Mimořádné opatření MZ ČR - výjimky v používání roušek
Mimořádné opatření MZ - změna v zákazu provozování maloobchodního prodeje a služeb
Důležité telefonické kontakty pro pomoc a podporu v období pandemie koronaviru
Nabídka pomoci časopisu dTest při potížích v krizovém období
Informace Ministerstva životního prostředí ČR o nakládání s odpadem v době pandemie
Pokyny k nakládání s odpadem v době šíření nákazy skoronavirem
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Pálení čarodějnic
1
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Úprava provozní doby TILIA
2
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Úprava provozní doby TILIA
3
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Úprava provozní doby TILIA
4
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Úprava provozní doby TILIA
5
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Úprava provozní doby TILIA
6
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Sdělení MUDr. Valsové
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
7
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
8
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
9
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
10
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
11
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny ohledně volného pohybu osob
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - změny v provozování prodeje a služeb
Změny v provozu sběrného dvora TILIA Mělník s.r.o.
Prodloužení omezení úředních hodin na obecním úřadě
Žádost HZS Středočeského kraje o omezení pálení bioodpadu
Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví ČR - úprava - prodejny a služby od 20.4.2020
Úprava úředních hodin na obecním úřadě
Nabídka služeb od společnosti chcipomoct.cz
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
12
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
13
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Informace MUDr. Valsové
Úprava provozní doby TILIA
14
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
15
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
16
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
17
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
18
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
19
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
20
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
Oznámení MUDr. Valsové - ordinační středa
21
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
22
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Ukončení nouzového stavu
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
23
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
24
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
25
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
26
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
27
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
28
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
29
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
30
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
31
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Úprava provozní doby - MUDr. Valsová
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, formuláře

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    po, st      7:00-11:00   12:00-17:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 315 692 034
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@dolniberkovice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Dolní Beřkovice, Klášterní 110, 277 01 Dolní Beřkovice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

po, st      7:00-11:00   12:00-17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 315 692 034
Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Beřkovice, Klášterní 110, 277 01 Dolní Beřkovice
Elektronicky na e-mail: podatelna@dolniberkovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: a3bbvbx
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Beřkovice, Klášterní 110, 277 01 Dolní Beřkovice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

v souladu s § 5 odst. 1. písm. f) a § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a dle nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím stanoví obec Dolní Beřkovice tento sazebník úhrad za poskytování informací:

Položka

 Sazba

1) Náklady na pořízení kopií

  a) černobílá kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 jednostranně)

2 Kč

  b) černobílá kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 oboustranně)

3 Kč

  c) černobílá kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 jednostranně)

3 Kč

  d) černobílá kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 oboustranně) 4 Kč
  e) černobílá kopie A4 z vázané předlohy 3 Kč
  f) barevná kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 jednostranně) 8 Kč
  g) barevná kopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 oboustranně) 12 Kč
  h) v případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných povinným subjektem  výše úhrady se stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku. 
2) Náklady na opatření technických nosičů dat  
  a) CD

10 Kč

  b) DVD

15 Kč

  c) jiný technický nosič dat

náklady ve výši jeho skutečné pořizovací ceny

3) Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací (stanoví   se výše úhrady za každou hodinu vyhledávání jedním zaměstnancem) 

150 Kč / hod.

4) Náklady na odeslání informací žadateli

 

  a) balné (balík)

30 Kč

  b) náklady na poštovní služby

cena uhrazená povinným subjektem provozovateli poštovních služeb,

v případě osobního odběru požadovaných informací nebo v případě zaslání elektronickou poštou nebo datovou schránkou, nebude úhrada nákladů na odeslání informací požadována.

5) Úhrada za poskytnutí informací

vydání informací je podmíněno zaplacením úhrady na účet obce Dolní Beřkovice ve výši stanovené v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a tímto sazebníkem úhrad nebo v hotovosti na pokladně OÚ. Obec je oprávněna požadovat úhradu zálohy.

Formuláře