Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Restaurování Ježíše Krista na kříži
Úprava provozní doby TILIA
Nový telefonický kontakt na pobočku České pošty
Záměr obce Cítov - pronájem majetku obce
Informační zpravodaj PID
1
Úprava provozní doby TILIA
Nový telefonický kontakt na pobočku České pošty
Informační zpravodaj PID
2 3 4 5
Pozvánka na JENTAK-RACE
Pozvánka na taneční zábavu
6
7
Změna provozní doby České pošty
8
Změna provozní doby České pošty
9
Změna provozní doby České pošty
Veřejné zasedání zastupitelstva obce Dolní Beřkovice
Integrované šetření v zemědělství
10
Změna provozní doby České pošty
11
Změna provozní doby České pošty
12
Pozvánka na Sraz vojenských historických vozidel
13
14 15
Oznámení - Česká pošta
16 17 18 19
Vystoupení hudební skupiny Mošňáci
20
21 22 23 24 25 26
Pozvánka na Svatováclavské houbové hody
27
Pozvánka na Svatováclavské houbové hody
28
Pozvánka na Sousedské odpoledne
Pozvánka na Svatováclavské houbové hody
29 30 1 2
Změna místa konání voleb
3
Změna místa konání voleb
4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Obec Dolní Beřkovice

2. Důvod a způsob založení

Obec Dolní Beřkovice (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů. Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

       Organizační struktura 

       Kontakty    

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Dolní Beřkovice
    Klášterní 110
    277 01 Dolní Beřkovice

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Dolní Beřkovice
    Klášterní 110
    277 01 Dolní Beřkovice

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: +420 315 692 034
    mobilní telefon: +420 606 232 887

  • 4.5 Adresa internetové stránky

    www.dolniberkovice.cz

  • .6 Adresa e-podatelny

    Obec Dolní Beřkovice

    Klášterní 110

    277 01 – Dolní Beřkovice

    Přehled elektronických nosičů, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

     

    4.7 Další elektronické adresy

    Elektronická podatelna

    Další elektronické adresy: 

    podatelna@dolniberkovice.cz

    starosta@dolniberkovice.cz

     

    4.8 ID datové schránky

    a3bbvbx

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 3622171 / 0100

6. IČ

00236799

7. DIČ

CZ00236799, Obec není  plátcem DPH

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem podání a podnětů

 

11. Předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzor licenčních smluv

  • 13.2 Výhradní licence

    V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.

14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

 

 

  2021

                                                                                                   Žádost o:                         Odpovědi k žádosti:
1. počet exekucí dle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) vedených  obcí, v nichž vymáhá obec jako oprávněný poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných - plátcích poplatku, kteří byli v době vyměření poplatku nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let) a dále ve sdělení čísel jednacích těchto exekučních řízeních u konkrétního exekutora; počet exekucí dle zákona č. 280/2009 Sb., daňového řádu (tj. tzv. daňových exekucí) vedených 1obcí, v nichž obec jako oprávněný vymáhá poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných - plátcích poplatku, kteří byli v době vyměření poplatku nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let) a dále ve sdělení čísel jednacích těchto daňových exekucí s uvedením subjektu, který je vymáhá; informace, zda obec uzavřela veřejnoprávní smlouvu na výkon přenesené působnosti spočívající v přenosu výkonu vymáhání nedoplatků na jiného správce poplatku (pokud jde o poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích) a pokud ano, o předložení textu této smlouvy; počet exekucí dle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) vedených obcí v nichž obec jako oprávněný vymáhá jinou pohledávku než za poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných, kteří byli v době zahájení vymáhání nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let), dále ve sdělení o jaký typ pohledávky se jedná, čísel jednacích těchto exekučních řízeních u konkrétního exekutora.

                  

 

 

ke stažení zde

2. zajištění bezplatného připojení k internetu, a to zejména v prostorách úřadu nebo jiných obecních veřejně přístupných prostorách - např. obecní knihovna, bazén, koupaliště, zdravotní zařízení. Zajištění bezplatného nebo zpoplatněného přístupu k PC s přístupem na internet a to zejména v prostorách úřadu nebo jiných obecních veřejně přístupných prostorách - např. obecní knihovny, bazén, koupaliště, zdravotní zařízení apod.

 

ke stažení zde

 2020

                                                                                                  Žádost o:                      Odpovědi k žádosti:

1. druhy vydaných a platných obecně závazných vyhlášek, výše nákladů na svoz komunálního odpadu a název firmy, která provádí svoz komunálního odpadu, údržbu místních komunikací a spravuje obecní byty, počet a druhy uzavřených smluv o dotacích, poskytovaných obcí a druhy finančních rozpočtů, které obec schvaluje

 

 

ke stažení zde

  2019 

Žádost o: Odpovědi k žádosti:
1. seznam pozemků určených pro náhradní výsadbu, přehled o veřejně přístupných účelových komunikacích, stezkách a pěšinách, obecní vyhláška o veřejné zeleni a prostorech ke stažení zde
2. informace týkající se podání nabídky ve smyslu veřejných zakázek    ke stažení zde
3. informace týkající se akcií společnosti Středočeská plynárenská, a.s.  ke stažení zde

2018 - bez žádostí

2017

Žádost o: Odpovědi k žádosti

1. zaslání investičních plánů obce

ke stažení zde
2. informaci týkající se způsobu realizace třídění a nakládaní s odpady v obci ke stažení zde

3. dodatky ke sml.o svozu a likvidaci TKO, kopie ze zápisů rady, faktury za TKO

ke stažení zde
4. dokumentaci ke skateparku ke stažení zde
5.spolupráce při zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů.

ke stažení zde

6. Informace k sociálnímu bydlení

ke stažení zde

7. Informace k problémům s ptáky

ke stažení zde

8. Zpřístupnění jmen uvolněných a neuvolněných zastupitelů

ke stažení zde

9. Vymáhání daňových nedoplatků

ke stažení zde


Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy: