Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
Dárkové poukazy v restauraci Na Knížecí.
26
Dárkové poukazy v restauraci Na Knížecí.
27
Dárkové poukazy v restauraci Na Knížecí.
28 29 30 1
Mikulášská besídka v restauraci Na Knížecí 1. 12. 2024.
2 3 4
Cyklus multimediálních vzdělávacích pořadů přednášených zábavnou formou v roce 2024.
5
Nabídka objednání Mikulášské nadílky s čerty.
6 7 8
Tematické malování s M-Art Inspire.
9 10 11 12 13 14
Vánoční tvoření pro děti v multifunkčním domě , od 17:00 hodin adventní koncert v kostele.
15
Zážitkový poznávací zájezd do Míšně.
16 17 18 19 20
Setkání u vánočního stromu dne 20. 12. 2024.
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Obec Dolní Beřkovice

2. Důvod a způsob založení

Obec Dolní Beřkovice (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.

Obec:

- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce

- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu

- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající

- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech

Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů. Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.

3. Organizační struktura

       Organizační struktura 

       Kontakty    

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obec Dolní Beřkovice
    Klášterní 110
    277 01 Dolní Beřkovice

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obec Dolní Beřkovice
    Klášterní 110
    277 01 Dolní Beřkovice

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: +420 315 692 034
    mobilní telefon: +420 606 232 887

  • 4.5 Adresa internetové stránky

    www.dolniberkovice.cz

  • .6 Adresa e-podatelny

    Obec Dolní Beřkovice

    Klášterní 110

    277 01 – Dolní Beřkovice

    Přehled elektronických nosičů, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

     

    4.7 Další elektronické adresy

    Elektronická podatelna

    Další elektronické adresy: 

    podatelna@dolniberkovice.cz

    starosta@dolniberkovice.cz

     

    4.8 ID datové schránky

    a3bbvbx

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 3622171 / 0100

6. IČ

00236799

7. DIČ

CZ00236799, Obec není  plátcem DPH

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem podání a podnětů

 

11. Předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzor licenčních smluv

  • 13.2 Výhradní licence

    V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.

14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

 

 

  2021

                                                                                                   Žádost o:                         Odpovědi k žádosti:
1. počet exekucí dle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) vedených  obcí, v nichž vymáhá obec jako oprávněný poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných - plátcích poplatku, kteří byli v době vyměření poplatku nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let) a dále ve sdělení čísel jednacích těchto exekučních řízeních u konkrétního exekutora; počet exekucí dle zákona č. 280/2009 Sb., daňového řádu (tj. tzv. daňových exekucí) vedených 1obcí, v nichž obec jako oprávněný vymáhá poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných - plátcích poplatku, kteří byli v době vyměření poplatku nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let) a dále ve sdělení čísel jednacích těchto daňových exekucí s uvedením subjektu, který je vymáhá; informace, zda obec uzavřela veřejnoprávní smlouvu na výkon přenesené působnosti spočívající v přenosu výkonu vymáhání nedoplatků na jiného správce poplatku (pokud jde o poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích) a pokud ano, o předložení textu této smlouvy; počet exekucí dle zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) vedených obcí v nichž obec jako oprávněný vymáhá jinou pohledávku než za poplatky za provoz systému shromažďování odpadů dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích po povinných, kteří byli v době zahájení vymáhání nezletilí (tj. osobami mladšími 18 let), dále ve sdělení o jaký typ pohledávky se jedná, čísel jednacích těchto exekučních řízeních u konkrétního exekutora.

                  

 

 

ke stažení zde

2. zajištění bezplatného připojení k internetu, a to zejména v prostorách úřadu nebo jiných obecních veřejně přístupných prostorách - např. obecní knihovna, bazén, koupaliště, zdravotní zařízení. Zajištění bezplatného nebo zpoplatněného přístupu k PC s přístupem na internet a to zejména v prostorách úřadu nebo jiných obecních veřejně přístupných prostorách - např. obecní knihovny, bazén, koupaliště, zdravotní zařízení apod.

 

ke stažení zde

 2020

                                                                                                  Žádost o:                      Odpovědi k žádosti:

1. druhy vydaných a platných obecně závazných vyhlášek, výše nákladů na svoz komunálního odpadu a název firmy, která provádí svoz komunálního odpadu, údržbu místních komunikací a spravuje obecní byty, počet a druhy uzavřených smluv o dotacích, poskytovaných obcí a druhy finančních rozpočtů, které obec schvaluje

 

 

ke stažení zde

  2019 

Žádost o: Odpovědi k žádosti:
1. seznam pozemků určených pro náhradní výsadbu, přehled o veřejně přístupných účelových komunikacích, stezkách a pěšinách, obecní vyhláška o veřejné zeleni a prostorech ke stažení zde
2. informace týkající se podání nabídky ve smyslu veřejných zakázek    ke stažení zde
3. informace týkající se akcií společnosti Středočeská plynárenská, a.s.  ke stažení zde

2018 - bez žádostí

2017

Žádost o: Odpovědi k žádosti

1. zaslání investičních plánů obce

ke stažení zde
2. informaci týkající se způsobu realizace třídění a nakládaní s odpady v obci ke stažení zde

3. dodatky ke sml.o svozu a likvidaci TKO, kopie ze zápisů rady, faktury za TKO

ke stažení zde
4. dokumentaci ke skateparku ke stažení zde
5.spolupráce při zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů.

ke stažení zde

6. Informace k sociálnímu bydlení

ke stažení zde

7. Informace k problémům s ptáky

ke stažení zde

8. Zpřístupnění jmen uvolněných a neuvolněných zastupitelů

ke stažení zde

9. Vymáhání daňových nedoplatků

ke stažení zde


Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy: